Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Końskowola

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Sekretarz
Data utworzenia
2017-10-04
Opis

Funkcję Sekretarza Gminy pełni Krzysztof Bartuzi
Tel.: 81 881 62 01

Tel. kom.:531 861 861

Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego działania Urzędu.

 

Do zadań Sekretarza Gminy należy w szczególności :

 

  1. zapewnienie właściwej organizacji pracy Urzędu oraz realizowanie polityki zarządzania zasobami ludzkimi,
  2. kierowanie Referatem Organizacyjnym,
  3. opracowanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu ,
  4. opracowanie projektów statutu i regulaminów organów gminy,
  5. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady,
  6. opiniowanie projektów porozumień dotyczących przyjmowania przez gminę zadań z  zakresu administracji rządowej,
  7. współpraca z administracją samorządową powiatu i województwa,
  8. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy,
  9. organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi gminy (sołectwa )oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi ,
  10. zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
  11. nadzorowanie przestrzegania Instrukcji kancelaryjnej,
  12. nadzorowanie przestrzegania zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli,
  13. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  14. opracowywanie pozwoleń w drodze decyzji administracyjnej na przeprowadzenie zbiórek  publicznych, jeżeli zbiórka ma być przeprowadzona na obszarze gminy, przyjmowanie informacji o   wynikach zbiórki i sposobie zużytkowania zebranych ofiar,
  15. opracowywanie decyzji o zezwoleniu bądź zakazie odbycia zgromadzenia na podstawie ustawy - Prawo o zgromadzeniach,
  16. dbałość o przestrzeganie przepisów prawa zawartych w Ustawie z dn. 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych,
  17. pełnienie funkcji pełnomocnika ds. wyborów oraz referendów - Urzędnika Wyborczego,
  18. pełnienie funkcji pełnomocnika informacji niejawnych
  19. prowadzenie spraw Kontroli Zarządczej
  20. prowadzenie Książki Kontroli Urzędu Gminy
  21.  ewidencja skarg i wniosków mieszkańców oraz nadzór nad ich realizacją,

 

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Sońta Olga
Dodano do BIP dnia: 2013-02-11 09:53:16